Παρασκευή 23 Σεπτεμβρίου 2011

Πεντάδα για όλο το Σαββατοκύριακο

Καλησπέρα σε όλους. Αποφάσισα να γράψω όλες τις δυνατές επιλογές του κουπονιού κατά την εκτίμηση μου ώστε αν κάποιος θέλει να ανεβάσει την απόδοση του να μπορεί να παίξει όλες τις προτάσεις μου.
Θα αρχίσω από ένα βραδινό ματς της Παρασκευής και συγκεκριμένα από το ντέρμπι μεταξύ της...
...Πόρτο και της Μπενφίκα. Λόγω προϊστορίας το ματς φαίνεται να κλίνει προς τον άσσο που είναι μια πολύ καλή επιλογή σε απόδοση πάνω από 1.8 όμως εγώ θα προτιμήσω το over που έχει περίπου την ίδια τιμή. Θεωρώ ότι θα σκοράρουν και οι δυο ομάδες και γι αυτό η επιλογή μου είναι το over και όχι ο άσσος.

Δεύτερη επιλογή από το Σάββατο και ειδικότερα από το Ιταλικό πρωτάθλημα. Το ματς...Μπολόνια-Ιντερ. Οι περισσότεροι θα πείτε τι μας λέει αυτός για μια ομάδα που ακόμα δεν έχει βρει καθόλου ρυθμό και δεν έχει κάνει μια νίκη από την αρχή της σεζόν. Εγώ όμως σας ρωτάω. Αν δεν κερδίσει τώρα που άλλαξε προπονητή την Μπολόνια που βρίσκεται στο απόλυτο μηδέν ποιον θα κερδίσει; και με απόδοση στο 1.9-2... εγώ θα παίξω διπλό. (Από μικρές αποδόσεις βλέπω πολύ δυνατά διπλό τον Ολυμπιακό διπλό την Μάντσεστερ Γιουνιτεντ άσσο την Σίτι και άσσο την Αρσεναλ).

Τρίτη επιλογή...από το Σάββατο. Μονπελιέ-Παρι Σεν Ζερμαίν. Οι δυο καλύτερες ομάδες αυτή την στιγμή στην Γαλλία μαζί με την Λυών. Σκοράρουν και δέχονται γκολ. Το over στην τιμή του 2.1 μου φαίνεται εξαιρετική επιλογή.

Για την Κυριακή έχω δυο ματς από το Ιταλικό Πρωτάθλημα. Ουντινεζε...τι άλλο?διπλό! Σε τέτοιες αποδόσεις αξίζει το ποντάρισμα με έναν Di Natale που σε κάθε ματς σκοράρει. Επίσης δεν ξέρω πως μπορεί να χάσει το over της Λάτσιο. Και οι δυο ομάδες σκοράρουν και δέχονται σε κάθε ματς τουλάχιστον δυο γκολ. over 2.5 και ακόμα καλύτερα over3.5. Αυτά για το Σαββατοκύριακο καλή τύχη σε όλους και καλά κέρδη!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σχολιάστε εδώ